giovedì 25 agosto 2011

despre prieteni si prietenii

mi-a luat mult sa inteleg si sa fac diferenta intre oameni asa zis prieteni,amici.cand eram in tara avem o prietena cu care mergeam la scoala era mai mare ca mine( cel putin eu o consideram prietena) ne povesteam totul, ieseam mereu,radeam etc,timp de 8 ani buni. intr-o zi m-am trezit ca o cauta lumea pe strada nu se stya nimik de ea decat ca a fugit de acasa. si eu nu stiam nimik,nici nu am aflat nimik si nu am mai dat de ea decat dupa 11 ani adik acum.poi avem un prieten baiat cu care aceiasi chestye vorbeam orce eu de ale mele ,el de ale lui tottul bine pana s-a logodit si fata fiind geloasa i-a cam interzisa sa mai vb cu mine( intr-un fel poate si eu as fi facut la fel),,apoi vii in strainatate si cica ity faci prieteni,,care styu doar sa ceara ceva de la tine fara sa dea inapoi si nu marefer pe plan material dar si sentimental tu ai spui problemele tale ca el ti le cere sa i le spui si apoi rade de tine,si te mai si critica. dar ma intreb cum facety voi diferenta intre prieteni si cunostinte ideea mea cum te numesc prieten si a doua zi dispari fara cuvinte,,cum poti renunta la cineva de dragul altuia,,cum poti sa.mi ceri sa-ty dau totul cand tu nu esty capabil sa oferi nimik? pt mine cunostinte e cel cu care nu ma vad des,cu care nu vb,cu care ne salutam si atat..cu cei care mancam si dormim impreuna,te ajut poate si eu pierd prin aty face ajutor dar nu vreau sa te fac sa te simty prost si merg inainte si tu faci un ras de ala nonsalant si ma duci cu vorba.prieyenii ar trebui sa te suntina in momente grele,,sa te critice cand gresety,sa-ti dea un sfat sau sa te asculte in tacere.nu poty sa ceri totul fara sa oferi nimik.
cred ca m-ai am de invatat! baci baci !

Nessun commento:

Posta un commento